pondělí 15. srpna 2016

Food inspiration 15. (Červen 2016)

Krásný den všem!
Je půlka srpna a já mám konečně trochu volného času.
Od začátku července jsem byla téměř pořád někde pryč - tábory, výlety, rodinná dovolená, ... takové prázdniny jsem už dlouho nezažila, pořád se něco dělo a uteklo to hrozně rychle!
Nicméně právě proto, že jsem měla nabitý program, jsem neměla již čas napsat nějaký článek.

Červen byl ve znamení jahod (a čerstvého ovoce ze zahrádky celkově) a přijímaček na vysokou školu. A jak jsem tento měsíc projedla? Můžete se kouknout sami a načerpat trochu letní atmosféry před začínajícím podzimem :)

na začátku června jsme byly s mamkou na samosběru jahod a přinesly jsme domů 16kg jahod, to znamenalo po týden denně kolem kila jahod - ne že bych je neměla ráda, ale čeho je moc, toho je příliš :D
půl kila jahod s arašídovým máslem na svačinu

oběd: kari rýže se směsí kuřecího a cukety

svačina: celozrnný koláč s proteinovou náplní, jahody a jahodovo-mátová limonáda

oběd: brambory, rybí filé a hlávkový salát s balsamicem a olivovým olejem

večeře: celozrnný "chlupatý" chléb, hlávkový salát s citronovo-olivovo-česnekovou zálivkou

večeře: avokádová rýže, cherry, paprika

a za maturitu jsem dostala nový mobil <3, jelikož mě ten starý zlobil a pořád se vypínal..

večeře: oblíbenkyně posledních dní - polévka z mrkve, cibule, ovesných vloček a kokosového oleje s kuřecím masem a pažitkou (a tohle byla prosím jen asi třetina až čtvrtina, pak přišel na řadu zbytek hrnce :D )
snídaně+svačina po svičení (to je to, proč miluji iifym!): proteinová ovesná kaše ze 130g vloček, na jedné části domácí třešně, mix jahod a na druhé sezamová pasta s medem z Lidlu

předtréninkové jídlo: celozrnné knäckebroty se žervé, pažitka, paprika a kostička hořké čokolády

oběd: brambory, pažitka, hermelín z trouby, salát a rajčátka s olivovým olejem

další snídaně v podání jahodománie

snídaně: ovesná z mléka s jahodami a sezamovou pastou

snídaně: bílková ovesná s banánem, vanilkou a sezamovou pastou

oběd: N-E-J-L-E-P-Š-Í veganská boloňská omáčka! sojový granulát s rajčatovým protlakem, nastrouhanou mrkví a provensálským kořením + hlávkový salát

snídaně: být doma nemuset chodit do školy je vlastně celkem fajn, alespoň mám čas na pořádné snídaně :) ovesné tvarohové knedlíčky s jahodovo-mátovou omáčkou (recept zde)

svačina: smoothie pouze z jahod a jablka, rýžové chlebíčky

snídaně: lívance

snídaně: makové lívance s jahodami a jahodovou omáčkou

snídaně: moje nejoblíbenější a nejjednodušší lívance z banánu, vloček, vejce a podmáslí (+ jedná soda a vanilka/skořice na ochucení) s jogurtem, čokoládou a arašídovým máslem

svačina: sice můžu sacharidů celkem dost, ale i tak si ráda vychutnám tyto 1C waffles, tady spolu s pomerančem

další várka 1C waffles s jogurtem, ovocem s skořicí na snídani

již zmiňované celozrnné koláče - tady se sezamovou pastou a jablkem na snídani

a další - pro změnu avokádovo-banánová nutella (snídaně)

snídaně: lívance s jahodami 
snídaně: ovesné lívance, jahody, jogurt, hořká čokoláda

svačina: skořicová ovesná a hromada jahod k tomu

snídaně: karobový dortík s tvarohem a opět jahody

snídaně: zas a znovu - ovesná, jahody, sezamová pasta

svačina: a ani teď se jich nezbavíme, french toast, skořice a jahody

večeře: ovesná polévka a k tomu fyzika na přijímačky (fuj, hnus a tak dále...)

večeře: pohled ze shora (ovesná polévka)
snídaně: overnight oats (domácí banánovo-arašídová granola namočená v podmáslí) s rybízem

večeře v půl deváté večer po hodině běhu a hodině cvičení #nikdyvíc : basmati rýže, kuřecí maso s pórkem a žampiony, volské oko

svačina, kterou by mi mamka klidně snědla :D : ovesná v mléce s třešněmi a oreem

svačina: opečené celozrnné tousty namazané sezamovou pastou a pokladené banánem

snídaně: cizrnový krém s banánem a čoko pecičkami navrch

svačina: #mojeovesná

možná nebudete věřit, ale tohle byla svačina: ovesná s mlékem, třešněmi a hořkou čokoládou <3

večeře: pohanka, kuřecí plátek s uzenou paprikou, paprika, kokosový olej

snídaně mezi přijímačkami: ovesné lívance, sezamová pasta, rybíz ze zahrádky

snídaně: ráno jsem si přivstala, abych si dojela pro čerstvou kaiserku, doma ji pak namazala arašídovým máslem a k tomu popíjela smoothie z jahod, banánu a podmáslí
snídaně/svačina: Alpro jogurty za dvacku? Nech to tam! :D spolu s banánem a mini piškoty dobrota

snídaně: po přijímačkách padlo rozhodnutí na nějaký refeed, a celkěm mě lákal vegan refeed,tak jsem šla do toho - tady banánovo-chia-ovesné smoothie se sušeným banánem a sušenkami (Manner, Oreo)
na svačinu pytlík datlí (150g) a zbytek pytlíku sušených banánů (cca 150g)
oběd: veganské mac'n'cheese

svačina: banánové lívance, arašídové máslo a celé posypané chia semínky

večeře: zbytek veganského mac'n'cheese s brokolicí

snídaně: kakaová banánová zmrzlina s medovým tahini
svačina: jogurtové nanuky s jahodami a arašídovou granolou

večeře: basmati rýže, mrkvová omáčka s kuřecím masem

oběd: zeleninový salát s kuřecím masem, celozrnný chléb se žervé

ovesný koláč

oběd: skleněné nudle s masem a zeleninou

snídaně: ovesný koláč zakápnutý agáve sirupem v akci

poslední předprázdninová snídaně: mrkvové vafle s čokoládovým pudinkem a banánem

Užívejte prázdniny!
K.

5 komentářů:

  1. Nádherné fotky, minimálně polovinu bych si s chutí dala! Miluju kari rýži :3 A jahody, ani nemluvím... ♥
    Taky letos prázdniny prožívám, skoro každý den jinde, je to supr :3 Jen to rychle utíká :(

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) kari je výborné, je to jedno z mála koření, která mi nesmí chybět do zásoby :)
      Uteklo to až nechutně rychle, ale vážně jsem si to užila! :)

      Vymazat
  2. Nádhera! Taky jsem si poslední dobou dost zamilovala tahini, asi ho začnu používat na střídačku s arašídovým:3:D

    http://myappetit.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;)
      mě už bohužel došlo :'( ještě že je akorát řecký týden! :D

      Vymazat
    2. Jojo, taky jsem si byla pro tahini s medem;D

      Vymazat