neděle 25. října 2015

Sušenkový krém z cizrny (gluten-free)

Krásný víkendový den :)
Po nechutně dlouhé době se opět ozývám.
Co vám budu povídat, maturitní ročník je celkem záhul a mě by v životě nenapadlo, kolik volného času nebudu mít. Ale o tom třeba zase jindy :)
Minulý týden jsem oprášila vzpomínku na sušenkový krém z cizrny a udělala si jej k snídani. Dřív jsem si ho dávala na pečivo či s jablíčkem, ale jelikož jedu IIFYM, proč si ho nedopřát na snídani celý?
Dá se samozřejmě použít na kaši, pečivo, k sušenkám, ovoci a nebo ho jen tak ujídat lžičkou <3 ale to už nechám na vás, jak s ním naložíte ;)


Na 1 porci:
- 80g neuvařené cizrny nebo 160g (1 hrnek) uvařené/z konzervy
- 100ml mléka (pro veganskou verzi rostlinné)
- 20g oříškového másla (nejlépe kešu, arašídové)
- 10g hořké čokolády
- banán
- skořice


Pokud nemáme uvařenou cizrnu, tak ji přes noc namočíme a poté necelou hodinu vaříme v lehce osolené vodě. Poté scedíme.
Uvařenou cizrnu zalijeme mlékem, přidáme skořici, ořechové máslo a konce banánu (zbytek nakrájíme na ozdobu) a rozmixujeme. Nakonec vmícháme nasekanou hořkou čokoládu, přendáme do misky a ozdobíme banánem.

Já jsem se oblizovala až za ušima, jak to bylo dobré :) Přeji dobrou chuť!
Vaše K.

snídaně: sušenkový krém z cizrny s banánem

2 komentáře:

  1. Páni, tak to by mě vůbec nenapadlo :D ! Cizrnu miluju,dělala jsem z ní koláč,který byl boží,takže krém musím taky co nejdříve vyzkoušet :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dnes odzkoušeno, mňaaam!!:3 opravdu chutná jak sušenka:D

    OdpovědětVymazat