úterý 21. července 2015

Fazolové brownies

Po více jak dvou týdnech tábora to chtělo změnu - něco si upéct a vychutnat si to. No a fazolové brownies jsem neměla snad rok, takže volba byla jasná :)


na 1 malou zapékací misku:
konzerva propláchnutých červených fazolí
1 vejce
1 zralý banán
velká lžička kakaa
javorový sirup
prášek do pečiva
nakrájená hořká čokoláda

Vše dáme do mixéru a rozmixujeme, přendáme do zapékací misky, posypeme nakrájenou hořkou čokoládou a pečeme cca 40 minut na 175°C. Dobrou chuť!
K.

2 komentáře:

  1. Fazolove mam moc rada,ale po tom co jsem vyzkkousela z batatu ,uz nepecu jine :D
    Hrozne se mi líbí jak más vždy napenene to caro,miluju caro a taky napenene mleko,muzu se zeptat jak ho slehas :) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak z batátů jsem ještě nikdy nedělala a nikde jsem ho neviděla :O až budou batáty, tak musím zkusit! :)
      Děkuju :) máme ruční šlehač z Tchiba :)

      Vymazat