úterý 21. července 2015

Cuketový perník/brownies

Ještě jednou krásný večer :) Soused nám dal cukety a jelikož odjíždím za dva dny pryč, chtěla jsem si je taky užít. Původně jsem plánovala upéct brownies na snídani, ale nakonec z toho chuťově vyšel spíš perník :) Ale dobré to je a to je hlavní :) Takže vemte cuketu a pojďme péct!

na svačinu s ovocem, tvarohem a pb

na 1 plech (čtvercový):
1 střední suketa (kolem 300g)
1 vejce
1 zralý, rozmačkaný banán
med
celozrnná mouka (100ml/50g)
kakao/karob (150ml/50g)
perníkové koření
prášek do pečiva

Cuketu nastrouháme na jemno, vymačkáme přebytečnou vodu a přidáme všechny ostatní ingredience. Perníkové koření a med dejte podle chuti. Vše smícháme, dáme na plech a pečeme při 180°C 25-30 minut.
Necháme vychladnout a podáváme, nejlépe s arašídovým máslem <3
Hodně zdaru při zkoušení receptu!
K.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já taky! :) a tenhle "perník" mi dost připomíná ten, co dělávala mamka, když jsem byla malá :)

      Vymazat
  2. To vypadá krásně :)
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. S cuketou jsem jeste nepekla,takze urco vyzkousim :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás máma dávala cuketu do normálního perníku, takže jsem si to tím trochu připomněla :) ale určitě zkus, péct z cukety je super! Potom dej vědět :)

      Vymazat