úterý 16. června 2015

Zdravé "tiramisu"

Krásný večer.
Za červen jsem toho moc nepřidala vůbec nic, ale omlouvám si to tím, že se uzavírala klasifikace a byla jsem 5 dní pryč. Tak snad to nevadí :)
Tiramisu mi moc chutná, z naší cukrárny je nejlepší, krásně nadýchané, slaďoučké a nezdravé :D domácí jsem zatím nezkoušela, zato jsem dělala jeho zdravou variantu, z vloček a jogurtu. A musím říct, že to chutná výborně!
svačiny: variací je opravdu mnoho - čisté tiramisu a variace s čerstvými třešněmi
 1 porce:
- ovesné vločky (50g)
- horká voda (množství vloček x4)
- lžička Cara/kávy
- kelímek bílého jogurtu/tvaroh (150g)
- sladidlo/banán
- lžička kakaa
- koření, ovoce, čokoláda, ...

cestovní verze - sklenička


Vločky dáme do misky spolu s Carem/kávou, sladidlem/rozmačkaným banánem a zalijeme horkou vodou. Necháme je nasáknou, až vytvoří takovou kaši. Poté střídavě vrstvíme vločky-jogurt-vločky-jogurt-vločky-jogurt-..., nakonec by měla být jogurtová vrstva. Tu posypeme (nejlépe přes sítko) kakaem a necháme přes noc uležet.
Mezi vrstvy můžete přidat libovolné ovoce, do vloček koření a nebo přidat do jogurtu nastrouhanou čokoláda :) Nakonec můžete vše ještě polít medem či sirupem.
Dobrou chuť! K.

cestovní verze - krabička

snídaně: (byla toho dvojnásobná porce, i s čokoládkou <3) zdravé tiramisu s rozmačkaným banánem

Žádné komentáře:

Okomentovat