pondělí 29. června 2015

Lidl food challenge: tvarohové cheesecake nanuky

Krásný prázdninový den :)
Lidl pořádá do konce června soutěž pro blogery a to bych nebyla já, abych se také nezúčastnila. Vymyslet něco originálního tak, aby recept obsahoval zadané ingredience a aby to neměli všichni kolem bylo těžké. Při přečtení zadaných ingrediencí každému skoro každému naskočí recept na cheesecake. Mě se nechtěl dělat, měla jsem v hlavě vymyšlený už jiný recept na koláč, ale nakonec padla volba na nanuky, a právě na způsob již zmiňovaného cheesecaku.
Začalo léto a zmrzlina se bude hodit, tak proč si nepřipravit nějakou doma a navíc takovou, co připomíná ten úžasný koláč? :)


na 4-5 nanuků:
1. vrstva
- 8-10 ks sušenek Tastino Petit Beurre
- cca 50ml mléka

2. vrstva
- vanička tvarohu
- čokoláda na vaření Fin Carré
- 50ml mléka
- sladidlo (med, cukr, javorový sirup, ...)

3. vrstva
- čerstvé ovoce (jahody, maliny, rybíz, borůvky, ...)
- mléko
- volitelné: sladilo


První vrstva: sušenky rozdrtíme a smícháme s mlékem tak, aby nám vznikla kaše. Tu pak dáme do 1/4 nanukové formičky.

Druhá vrstva: čokoládu nastrouháme na jemno, přimícháme k tvarohu a naředíme mlékem. Poté dosladíme podle potřeby, znovu promícháme a vrstvíme do 2/3 formičky na nanuky.

Třetí vrstva: větší kousky ovoce nakrájíme/rozmačkáme, kdo chce může dosladit a dáme do zbytku formičky. Pokud dáváme bobulové ovoce nebo je netvoří ovoce souvislou vrstvu, zalijeme ho trochou mléka.

Do formiček zapíchneme tyčky a dáme přes noc mrazit (takové 3-4 hodiny min.)



3 komentáře:

  1. Jééé,to je úžasný nápad. Když jsem si té soutěže všimla tak jsem si řekla že musím okamžitě něco vymylset :D a pak jsem na to zapoměla :( sakar :D, tak snad příště.Ani bych se nedivila kdybys vyhrála protože vypadají úžasně ! A urcite budou i výborně chutnat :). Tvůj blog je moc hezký a je v něm mnoho inspirace nechtěla by ses podívat na můj ? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěž končí 30. června o půlnoci, to se dá ještě něco vymyslet ;)))

      Vymazat
    2. Přesně tak, ještě je chvilinka času :) a kdyby ne, tak snad bude něco i jindy :) a děkuju, to vždy potěší! :)
      to mě těší, na tvůj se ráda kouknu, jen neslibuju, že ho budu sledovat pravidelně :D :)

      Vymazat