pondělí 30. března 2015

Krabičkujeme II.

Krásný večer.
Je pondělí, začátek nového týdne a zde na blogu i ve znamení nového jména. Doufám, že se vám bude líbit i nadále :)
Dnešní článek bude ve znamení krabiček, za nějakou dobu se mi zase nashromáždily fotky a světlo jim přeje. Do školní jídelny nechodím z mnoha důvodů: jednak jsou dny kdy si tam vůbec nic nevyberu a byla bych pak celý den hladová a taky mi to nevyhovuje z hlediska iifym, protože nedokážu odhadnout, kolik mi tak toho můžou dát na talíř, tudíž je pro mě celkově lepší brát si s sebou krabičky. Najím se, vím, co jím a chutná mi to :) Sice se ještě docela často setkávám s lidmi, kteří na mě dost divně koukají, ale mé blízké okolí je na to už zvyklé a berou to v pohodě. Dokonce mi někdy i závidí ;)
Než se do toho pustíme, tak mám na vás otázku, co si připravujete do krabičky vy? :)



krupicová kaše s jablíčkem a hořkou čokoládou, velká mňamka i zatuhlá! :)

overnight oats (podmáslí+chia semínka+kukuřičné vločky) s banánem a arašídovým máslem
tousty zapečené se sýrem, rajčaty a bazalkou

neozdobené overnight oats
tvaroh s kešu máslem
zdravé "tiramisu"
rýže s uzeným tofu a kukuřicí
pohanka s krůtím, olivovým olejem a baby karotkou

znovu zdravé "tiramisu"

banánový chlebíček a ovesná kaše s arašídovým máslem

banánový chlebíček s arašídovým máslem (ano, závislák na ořechových máslech :D )

kuskus, rajčatový protlak, krůtí a brokolice

meruňkový Florian, knäckebroty a lískooříškové máslo

chia pudink z podmáslí

tvaroh s jogurtem, jahodami, agávovým sirupem a lískooříškovým máslem

jáhly s cuketou, uzenou paprikou a uzeným sýrem

cheat day: tmavý chléb se žervé, šunkou, sýrem a hermelínem, zelenina
zdravý "cheesecake" s jahodou

oblíbené čokosmoothie s mandlemi

chia pudink s granátovým jablkem a pohankovými křupkami
polenta s krůtím, sýrem a okurkou
jáhly s krůtím a zeleninou
kuskus s paprikou a krůtím masem

kukuřičné plátky se žervé a mrkví

řepové brownies s tvarohem a arašídovým máslem

tvarohovo-minipiškotový dortík

pohankové křupky, bílý jogurt na pití, řepové brownies s arašídovým máslem

zapečené tousty se sýrem a rajčaty

podmáslí, mrkev, granátoví jablko, čokokuličky a tvaroh s jogurtem, cornflakes a arašídovým máslem

kukuřičné plátky se žervé a salátem

jáhly se sojovým masem a mrkví/filé, vejcem, mrkví a chilli omáčkou

rýže se sojovými kostkami a kukuřicí

knäckebroty se žervé a rajčetem/bílým jogurtem na pití a mrkví

zdravý "cheesecake" s arašídovým máslem a cornflakes

špaldovo-pohanková vřetena s omáčkou z cukety, rajčat a šunky

další část zdravého "cheesecaku" s kukuřičnými křupkami

tvaroh s arašídovým máslem, mrkví a dobré z ovsa 
rýžové chlebíčky se salátem s tvarohem
jáhly se špenátem a sýrem

rýže s kuřecím a brokolicí/cuketou

špaldovo-pohanková vřetena s kuřecím, cherry rajčaty a sýrem
rýže s kari rýžovo-smetanovou omáčkou, kuřecí a cuketa

rýžové chlebíčky se žervé a salátem
pohanka s cuketou a rybím filé

rýže, uzené tofu a růžičková kapusta
banán s lískooříškovým máslem
domácí celozrnný bagel se žervé a mrkví

příprava na několik dní dopředu (aneb málo času a moc aktivit):
domácí celozrnné bagely se žervé, zelenina
zdravé "tiramisu"
kroupy, paprika, chilli omáčka a sýr/kuskus s cuketou, rajč. protlakem a uzeným tofu/rýže s kuřecím a omáčkou z rajčat
pohankové křupky, podmáslí, arašídové máslo

a další "tiramisu"

když jsem celý víkend pryč..
obložené celozrnné bagely, fruktajl, banán s tvarohem a arašídovým máslem, chia pudink, zapečené tousty, jáhly s masem a zeleninou, ...

originální těstoviny s cuketou a sýrem v zavařovačce
fruktajl
kuskus s uzeným tofu, kukuřicí a brokolicí
banán, vločky s ořechy

rýže se špenátem a filé
tvaroh s kešu máslem, mrkev
rýže, mrkev, kuřecí maso, olivový olej
jáhly se sušenými houbami, ricottou a paprikou

teštoviny se žampiony, rajčaty a ricottou
celozrnný tousťák se žervé, bílky a hroznové víno

kroupy s paprikou a ricottou, burizony
tousty se žervé a šunkou, mini babybel, zelenina
podmáslí a oříšková tyčinka s medem 
toust se žervé a debrecínkou, okurka, mini babybel
kukuřičné plátky s debrecínkou a okurkou

celozrnný jablečný koláč
ovesné tvarohové knedlíky s jahodami a agáve sirupem


pohanka s filé a rajčaty
krupicová kaše s arašídovým máslem
knäckebroty se šunkou, zeleninou a burizony
celozrnné tousty se žervé, sýrem a salátem
Tak a já jdu spát. Dobrou noc! K.

6 komentářů:

  1. Kájooo, to je samé masooo :DD Nejvíc to zabily těstoviny v zavařovačce:D Originalita se cení^^
    Oříšková tyčinka s medem vypadá moc lákavě. A musím říci, že tvoje krabičky mám ze všech ostatních (blogů) nejraději, konečně někdo s normálními porcičkami (jak já:D), opravdu krása, navíc to máš i moc pěkně připravené;)
    changelucylife.blogspot.cz
    PS. taky tě štve, že ty křupky zabírají tolik místa v tašce?:DD A přitom neváží skoro nic a jsou jak chuťovka:D Já mám ráda kukuřičné (a ujídám je i mojí 10měsíční neteřince:DD)^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, já vím... :( :D když já maso prostě ráda :D
      ta tyčinka je z těch 3 co prodávají nejlepší! a ani neni moc sladká :)
      jee děkujuuu :* občas některé nechápu jak na tom "málu" můžou přežít o.O ale tak každý je jiný a má jiný metabolismus :)
      PS: Jo! A jak! :D ale jsou mooooooc dobré ^^ škoda ža když jsem byla malá, tak to moc nebylo :/ :D

      Vymazat
  2. To ti závidím, že si můžeš vybrat. My máme jen jedno jídlo, které je prostě většinou nepoživatelné:D ale oběd v krabičách mi nevadí, takže je mi to celkem jedno..:D jen by bylo fajn, kdybych si jídlo mohla ohřát, abych jedla aspon jednou za den opravdu teplé jídlo, no. A nejčastěji krabičkuju rýži, kuskus, bulgur, těstoviny s vajíčkem, tofu, cottagem, nějakou omáčkou a zeleninou :)
    Vše vypadá skvěle a jako první díl, i tento byl plný inspirace!! Je super, že jíš tolik různých věcí a tak různorodě!! Jen bych třeba příště napsala, zda je to svačina/oběd, někdy jsem to nepoznala (hlavně jak tam byly fotky za celý den:) a úplně jsem teď dostala chut na cornflakes! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tam není tak strašné, co vidím jídelníčky tak je to jen a jen lepší, ale stejně.. I ty 3 jídla někdy nestačí na výběr :/ mě taky ne, naopak mi to nadmíru vyhovuje, ale přesně, taky by bodlo mít to kde ohřát :/
      Děkuju :) já tohle tak nejčastěji krabičkuju, prostě nevařený oběd já moc ne-e :)
      tak to jsem ráda! to je podle mě hlavní účel tohohle článku, aby inspiroval ostatní :) snažím se, přeci jen chce to střídat :) (i když když si něco oblíbím, jedla bych to klidně celý den! :D )
      příště se pokusím to k tomu ještě napsat ;) tak co brání v tom si je dát? :D :)

      Vymazat
  3. Jak to děláš, že všechna tvá jídla vypadají tak skvěle ?! :) Jako začínám uvažovat nad tím, že od nového školního roku začnu taky krabičkovat. Nebyla bych jediná - pár děcek ze třídy taky nechodí na obědy a nosí si jídlo z domů...Takže bych nebyla jediná :D Jako ne že by nevařili v jídelně dobře, ale někdy si vážně nevyberu no...A často se pořádně nenajím :D Jak vidím, taky máš hodně masa :D
    Jinak poslední dobou jsem si taky oblíbila do školy na svačinu chia puding nebo kaši ve skleničce :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama nevím :D :) někdy mi přijde, že je to až ultra nevzhledný, ale to většinou bývají ta nejlepší jídla :)
      to samozřejmě záleží na tobě, mě to takhle vyhovuje :) a mám to stejně, ve škole vaří fakt dobře, že si občas říkám, že to není snad ani školní jídelna, ale i tak mi to tam nevyhovuje, protože nikdy nevím, kolik mi toho dají a v jakém poměru, takže radši z domova a pořádně :)
      a já a bez masa? nemožná! aspoň jednou týdně musí být :)
      ono je to hlavně rychlé a moc dobré :)

      Vymazat