pátek 6. března 2015

Chia pudink/g

Krásný pátek,
včera jsem byla zase celý den pryč a chtěla jsem si připravit něco jiného na svačinu než normálně. Chia pudink jsem měla zatím asi jen jednou, moc se mi nepodařila konzistence, ale teď už jsem na to přišla a můžu se s vámi podělit o recept na tuhle zdravou dobrotu a ideální svačinu na cesty, do školy a nebo jen když nechcete nechat nazmar zbytečky máslíčka ve skleničce :)


1 porce
20g chia semínek
200ml tekutin (rostlinné mléko/podmáslí/...; já použila kokosové mléko od Alpra)
volitelné: sladidlo, protein, kakao, karob, skořice, ...

Mléko ohřejeme a osladíme (kdo chce). Semínka dáme do skleničky/misky, zalijeme horkým mlékem a necháme vychladnout. Po vychladnutí uložíme do ledničky, kde necháme pudink přes noc vychladnout. Hotový pudink ozdobíme ovocem, oříšky, čokoládou,... a podáváme.
Pokud děláte pudink z podmáslí, stačí jen zlít semínka a nechat nabobtnat.
Dobrou chuť!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat