neděle 29. března 2015

Celozrnný jablečný koláč

Krásný den :) počasí nám moc nepřeje na to, že už je doopravdy jaro. Tak proč si ho nepřivolat alespoň dobrým jídlem? :) Na instagramu jsem viděla tento recept a musela jsem ho jednoduše hned upéct! (I když s malinkými úpravami..) Vypadá výborně, krásně drží u sebe a provoněl celou kuchyň! Tady máte recept:

můj instagram: @kajabrabcova

budete potřebovat:
- 80g celozrnné mouky
- 80g mletých ovesných vloček
- 10g sladidla (agáve sirup, med, cukr, ..)
- 150g řeckého jogurtu (min. 3%)
- 1 vejce
- 2 jablka
- 1 mrkev
- lžička skořice

Smícháme mouku, vločky, jogurt, vajíčko, osladíme a mokrou lžící rovnoměrně rozprostřeme na dno formy (já měla formu 18,5x18,5 cm). Jablka nastrouháme společně s mrkví na hrubo, promícháme se skořicí a dáme na těsto. Pečeme v předehřáté troubě na 175°C 20-25 minut. Po vychladnutí nakrájíme a podáváme.

Na koláč se moc těším. Když mám ve středu školu od sedmi je to ideální forma snídaně, jen hodím do krabičky a cestou do školy se v klidu nasnídám :) Navíc až začne být tepleji, nebude potřeba teplých snídaní a budu moct pravidelněji snídat takovéhle pečené dobroty.
Máte nějaký jednoduchý a osvědčený recept na koláč? Sem s ním! :D
Vaše K.





2 komentáře:

  1. tak to vypadá skvěle! :3 Miluju jednoduchý, dobrý věci:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky! a tohle je ultrasuper rychlý a nejvíc dobrý!! A zasytí na dlouho (takže za mě velké +) :) musím ho zas rychle udělat :D

      Vymazat