čtvrtek 26. února 2015

Krabičkujeme I.

Krásný čtvrtek :)
celkem se stydím, že poslední příspěvek je až z 6. února, tudíž skoro před měsícem, ale to víte, nejdřív škola, pak hory, škola, skaut, škola, doktoři a ještě jsem začala chodit do autoškoly, takže program nabitý jak blázen. Hlavně tenhle měsíc bych nazvala krabičkovým, protože skoro celý byl ve znamení ustavičného krabičkování. Cvičení šlo teďka naprd, taky se na tom trochu podepsala moje forma, ale to teď doženu během března, který je trochu víc volný :) Ale abych se dostala k hlavnímu tématu článku, tím, že dost lidí se stravuje zdravě, chtělo by si brát své jídlo do školy, ale neví co a nebo jim dochází nápady, chtěla jsem přidat pár tipů co s sebou do krabičky :)

jogurt, vločky, jablko, med, arašídové máslo/rýže, brokolice, kuřecí maso

kari rýže, filé, brokolice

kuskus s cuketou a uzeným sýrem/carrot cake a rýž. chlebíčky

kuskus (nebo jáhly) s cottage a kukuřicí/jablečný chlebíček s tvarohem a arašídovám máslem/jogurtem, hroznovým vínem a vlašáky

mašličky s hermelínem a paprikou

hollandie se stévií, flapjack/kuskus s kuřecím a paprikou/rýže, cottahe, hráček, paprika a uzený sýr

mašličky s cottage a kukuřicí/ovesné muffiny s podmáslím

pohanka, zelenina, filé

rýže, kuřecí, paprika a pórek

celozrnné vrtulky s cottage a paprikou/tvaroh s jablkem, rýž. chlebíčky s vlašským máslem/tvaroháček a mugcake

jáhly s brokolicí, rajčaty a syr. sýrem/řecký jogurt milko, rýž. chlebíčky s vlašským máslem/podmáslí, mrkvový mugcake, švestky

podmáslí, jablko, ořechová tyčinka s pistáciemi/ovesné tiramisu

kuskus, šunka, rajčata

pohanka, filé, lusky

jogurt, mandarinka, rýž. chlebíčky, šunka, racio karotka, mrkev, bílky

rýže, dýně, vejce

podmáslí s ostružinami, ořechová tyčinka s pistáciemi

jogurt s mandarinkou a rýž. chlebíčky/choco smoothie, rýž. chlebíčky

tvaroh, kaki, dobré z ovsa

vločky s chia, podmáslí a banán

3 druhy čokolád, jogurt s tvarohem, cornflakes a borůvky

podmáslí, dýňový chlebíček z jahelné mouky, mrkev a hořká čokoláda

jáhly, mix zeleniny, krůtí maso

rýže, olej, fazole a šunka

rýž. chlebíčky, tvarohová pomazánka, cherry

polentové nočky se zeleninou a hermelínem

choco smoothie a mandle

knäckebroty, paprika, žervé a bílek

rýže, šunka, niva, paprika

rýže, mleté vepřové, protlak

rýže, šunka, rajčatový protlak 
racio chlebíčky, žervé, šunka a mrkev

rýže, kuřecí, filé, paprika, brokolice

celozrnný toust se zeleninou

kuskus se zeleninou a uzeným sýrem

celozrnné špagety s ricottou, rajčaty a suš. houbami

tříbarevné vrtulky, sojové kostky, rajčatový protlak

typická pondělní svačina - choco smoothie (podmáslí, banán, kakao) a lískové ořechy

tvaroh s jogurtem, muffin s malinami a chilli čokoládou

křupavý chléb a kukuřičné plátky, rajče, krajanka

tvaroh s granátovým jablkem, zdravé čokokuličky

kuskus s chilli, syr. sýr, brokolice

rýž. chlebíčky a knäckebroty, brokolicová pomazánka, okurka

jáhly, cuketa, sýr

těstoviny, hermelín, mrkev

pečená mrkvová kaše, tvaroh, hroznové víno

pečené batáty, vepřové mleté na hořčici a okurka

kukuřičné palačinky s hermelínem, okurka

rýže, rajčatovo-vejcová směs/tvaroh, mandarinka, celozrnná sušenka/pohanka, mrkev, hermelín

alpro čokoládové mléko, celozrnná sušenka, hruška

choco smoothie, rýž. chlebíčky, celozrnná sušenka/rýže, mrkev, hermelín/celozrnný toust se žervé a vejcem, okurka

choco smoothie, lískové ořechy/těstoviny, řap. celer, vejce/jogurt s jablkem, rýž. chlebíčky

tvaroh s jogurtem ochuceným, jablko, celozrnná sušenka/kukuřičné chlebíčky, žervé, bílky, okurka/jáhly, kuřecí plátek, paprika

hummus se zeleninou

celozrnný tvarohový koláč

jáhly, šunka, paprika/tvaroh s jogurtem, pomelo, cereal fit lupínky

typická svačina - rýž. plátky, paprika, žervé

cottage, kukuřičné chlebíčky, cherry/bílý a ochucený jogurt, pomelo, rýž. chlebíček

rýže, kuřecí, cherry rajčata/jáhly, šunka, paprika

část jídla na víkend - rýže se šunkou, cherry rajčaty a olejem/tousty se sýrem a cherry rajčaty/cottage, knäckebroty a cherry rajčata, vaječno-bílková omeleta s tvarohem, knäckebroty, salát/jogobella special s cornflakes

bulgur s kukuřicí a sýrem/polenta se špenátem, sýrem a olejem/rýž. chlebíčky se žervé a salátem

pohanka s tofu a parikou/choco smoothie (banán, podmáslí, kakao), medové pukance, arašídové máslo

ovesná kaše s jablíčkem

tak a takhle to vypadalo minulé dva týdny

bio banánová hollandie, nashi, kukuřičné chlebíčky se šunkou

kroupy s kuřecím, paprikou a olivovým olejem/jáhly se špenátem s sýrem/tvarohovo-papriková pomazánka s paprikou a rýž. chlebíčky
Uuuuuuf, dneska toho bylo teda hodně :) při popisování jsem si u dost věcí řekla, že bych je měla co nejdřív zase udělat.
A co vy a krabičky, krabičkujete? K.

12 komentářů:

  1. Tak to je nejlepší krabičková porce inspirace=) Jen se zeptám, proč se Kájo vyhýbáš zcela žloutkům? Snad ně kvuli té troše tuku?:D^^ To je vyhodíš? Jinak opravdu pěkné;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) nene žloutků se nebojím, tohle je výběr od začátku školního roku, takže tam zcela neni vše, bílky dávám hlavně pro doplnění bílkovin, tuků mám i tak dost :) je sice pravda, že jsem vždycky měla radši bílky když mamka uvařila vajíčko, ale dám si ráda i žloutek :)

      Vymazat
    2. Aha, já už myslela, že jsi jako 90% ostatních, kteří nedejbože by snědli žloutek!:D Já sama ho mám naopak moc ráda, ještě takový ten na měkko, roztékající se...nejlepší!:) Ale je fakt, že v celém tom obsáááhlém příspěvku není snad nikde, všude máš jen ty bílky ^^

      Vymazat
    3. nene, tak to není můj případ :) vždyť v žloutku jsou zdravé tuky a i bílkoviny :) a jo, je jich tam pár, jen to asi nejsou tolik vidět ;)

      Vymazat
  2. Juchů článek :D a hezky pořádná nálož! :) Všechny krabičky vypadají moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší krabičkový článek vůbec! Tolik inspirace v jednom článku!! Jelikož krabičkuju denně, tak mě to dost pomohlo. Článek mám uložený a až nebudu vědět, co si dát na svačinu a oběd, tak kouknu! :) jen by mě zajímalo.. ty krabičuješ svačinu/oběd a svačinu? :) a kolik g rýže/jáhel atd,. si vaříš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) taky krabičkuju denně, když je normální den a nikam nejdu večer tak jsou to dvě svačiny a oběd, když jsem večer pryč a nebo jedu na víkend z domova tak mám vše nakrabičkováno dopředu :)
      jinak dávám 100g přílohy v syrovém stavu, někdy i o malinko víc, jak mi vyjdou makra :)

      Vymazat
  4. To je úžasná krabičková inspirace! :) Určitě něco z toho vyzkouším, vždycky přemýšlím co si udělat do krabičky tak tady mám aspoň pořádnou dávku inspirace :) Vše vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já už taky občas přemýšlím a nevím, co si dát, ale vždycky zkusím zabrousit do starších fotek a něco najdu :)

      Vymazat
  5. tak to je božííííí <3 neskutečně se mi líbí jak jíš VYVÁŽENĚ! a třeba to smothie-podmáslí, banán, kakaooo-to musím zkusit, jen já jsem podělaná jen když si mám dát 150ml kefíru-cukry, natož banán k tomu :O si fakt TOP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :) snažím se :) to určitě zkus, já nesladím a tohle je super volba, jak si osladit smoothie a hlavně chutná vážně dobře - ať už samotné nebo v cereáliích :) a cukrů se neboj, je potřeba je přijímat a z takovýchto zdrojů jako je ovoce nebo mléčné výrobky (ty neochucené samozřejmě...) jsou pro tělo prospěšné, tělo získává energii z glukózy, jakožto okamžitého zdroje energie, bez něj by naše tělo nefungovalo dobře a ty bys byla podrážděná a málo soustředěná :) samozřejmě, že občas nevadí dát si i něco sladkého, žijeme jen jednou, tak nač si to upírat že :) [a pokud by ses bála cukrů odpoledne/večer, tak jsem živým důkazem, že trocha cukru nebo ovoce k večeru (i skoro před spaním) ještě nikoho nezabila :)]

      Vymazat